اگر - کاش من هم ارمیا بودم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر

اگر ارمیا بودم  چه کار می کردم

اگر ماهم امام داشتیم

مگر ما چه گناهی کرده بودیم

که از همان اول

در سرنوشت ما این چنین نوشته اند

آخر از اول که گناه کار نبودیم

 برای رضایت تو فقط تو

وخدا جانم

امام زمان خودت کمکم کن

 می خواهم وقتی ان شاءالله آمدی

رو سیاه نباشم

 نگویی  چه قدر پست و گنه کار و خودخاه

وبنده ی شیطان بودی

که همه ی زندگی ات را صرف  کار های شیطانی کردی

بگویی

رویم را سفید کردی

 بگویی  بیا وسربازم باش

 حداقل اسم سرباز بودنت را دک بکشم که شاید

آقا جان لیاقت بده به جان خودم از جان مایه می گذارم

 چیزی بگو

می دانم خراب کرده

 کاش حداقل تو بخوانی

بدان پشیمانم

اما

آنقدر بد هستم وآنقدر سست عنصر وبی اراده ام که

اگر در جاییکه همه ی خوبانت هستند نباشم

خوب نمی شوم

آقاجان فقط برای شما می نویسم

میخواهم ارمیا ی شما بشوم

 چیزی بگو

.

.

.

.

.

 




تاریخ : یکشنبه 94/6/29 | 4:53 عصر | نویسنده : ارمیامعمر | نظر

  • paper | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای