خدا - کاش من هم ارمیا بودم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدا

 ک تموم میشه این بد بختی هااااااااااااااا

خدااااااااااااااااااااااا

منم کربلا می خواهم

 شهادتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 اللهم الرزقنا کربلا

اللهم الرزقنا شهادت

خدایا چی میشه

برایم معجزه کنی که برم کربلا

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دلم گرفته

دلم شکسته

 خسستتته ام

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

معجزه می خواهم

 معجزه ای بزرگ

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 به دل  کسته ی من هم نگاه کن

 منم آدمم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 چی میشه همه چیز درسته شه

چی میشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 تو من را می بینی 

کاری برایم بکن

خداااااااااااااااااااااااااااا




تاریخ : جمعه 94/8/22 | 5:27 عصر | نویسنده : ارمیامعمر | نظر

  • paper | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای