نماز جما عت عشق است - کاش من هم ارمیا بودم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماز جما عت عشق است

بسم الله الرحمن الرحیم

چقدر سعی کردند تا تو را از من بگیرند

چقدر سعی کردند ارتباط مرا با تو قطع کنند

خدایان دروغین، معشوق های کاذب، بت های جاهلیت نوین، شیطان های جن و انس، می خواستند خدای من شوند، می خواستند حتی یاد تو را هم از من بگیرند

نماز نگذاشت و مسجد مرا با کسانی آشنا کرد که تو را فراموش نکرده اند و ولایت مرا از تحریفشان حفظ کرد

می خواهم اقتدا کنم به قنوت پر اشک امام زمانم علیه السلام وقتی چونان پیامبر از تو مسئلت می کند هدایت این امت را

می خواهم به همه بگویم اگر خلاصی از گناه می خواهید بهترین نهی کننده درونی نماز است

اگر دنیای زیباتر می خواهید بهترین انرژی دهنده نماز است

نه! بگذار مثل تو فقط یک دلیل بگویم نماز را به خاطر خدا اقامه کنیم

حداقل به اندازه ی هفده رکعت در شبانه روز بندگی کنیم

مگر چقدر زمان می برد این فرمانبرداری؟ مگر چقدر سخت است؟


و کاش همه بگویند همه ی آنها که چشیده اند آثار نماز اول وقت را، آثار انس با مسجد را




تاریخ : جمعه 94/6/27 | 9:29 عصر | نویسنده : ارمیامعمر | نظر

  • paper | قالب وبلاگ | بلاگ اسکای